.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاسمی فینالیست شد
آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان راهی دیدار نهایی رقابت‌های بین المللی جام زیلکوفسکی لهستان شد.

تسنیم: در این رقابت‌ها که از صبح امروز (جمعه) در شهر ورشو آغاز شده است، در وزن 74 کیلوگرم علیرضا قاسمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل میروسلاو کایروف از بلغارستان با نتیجه 6 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور سوم مقابل امیرخان ویسالیموف از اتریش با نتیجه 8 بر صفر و با ضربه فنی پیروز و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. قاسمی در این مرحله مقابا گئورگ هارت از آلمان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و فینالیست شد. حریف وی در دیدار پایانی تاکاتانی نفر دوم جهان از ژاپن است.


در همین وزن مرتضی رضایی‌قلعه در دور نخست با نتیجه 6 بر 3 ژونگیایو ژانگ از چین را مغلوب کرد، وی در دور دوم مقابل پیمان یاراحمدی دیگر نماینده کشورمان 4 بر 2  به پیروزی رسید. رضایی در دور سوم مقابل شوسوکه تاکاتانی نفر دوم جهان از ژاپن با نتیجه 14 بر 4 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال رضایی راهی گروه شانس مجدد شد.


در وزن 97 کیلوگرم عباس طحان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کان ژیبک یوسف از ترکیه با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی رسید. وی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل الکسی کروپ نیاکف از قرقیزستان قهرمان آسیا در یک کشتی نزدیک 8 بر 6 به پیروزی رسید تا در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف رادوسلاو باران از لهستان برود.


در همین وزن محمدحسین محمدیان در دور نخست مقابل هکتور رودریگویز ایگلسیاس از اسپانیا با نتیجه 11 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل ایوان یانکوفسکی کشتی‌گیر مطرح بلاروس با ضربه فنی به پیروزی رسید تا در مرحله یک‌چهارم نهایی با الیزبار اودیکادزه از گرجستان نفر دوم بازی‌های اروپایی مسابقه بدهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.